Bambi & Birdy

Bambi & Birdy

Freitag, 28. November 2014

silent week - wish you all a wonderful weekend!

Munich





This week I was silent. My head was stuck in El Camino - by Miguel Delibes, my heart somewhere else, my body tired... so no much words from my side, I am sorry, there will come better weeks, more words and laughter!

I am of to München. Happy to see one of the best friends I have... I have never been there before and really need to travel for a while!

Be thankful for everything these weekend! and enjoy family and friends while having amazing thanks giving dinners/days/games/laughters..

Back soon
Bird

Eine stille Woche zieht vorüber. Mein Kopf steckte im Miguel Delibes Roman, El Camnio, mein Herz lungerte irgendwo anders herum und mein Körper ist müde und ausgelaugt... ich habe diese Woche nicht viele Worte übrig, aber die kommen bestimmt bald wieder, die und bessere Wochen!

Ich ziehe nun los nach München. Ich freue mich sehr, einen meiner besten Freunde dort besuchen zu können... München war mir bis jetzt immer verborgen geblieben, daher freue ich mich umso mehr raus zu kommen, und mir eine so aufregende Stadt wie München ansehen zu können. 

Gerade diese Woche, sollten wir dankbar für so vieles sein. Genießt das Wochenende, ob es Thanksgiving Abendessen oder andere aufregende Stunden mit euren Lieben werden, freut euch über jede Sekunde! 

Bis bald
Bird

from around the world:

Firda Kahlo - on falling out of love and living with it:
http://www.mmlafleur.com/2013/08/21/a-poem-to-help-you-through-your-break-up/

found these beautiful blog around the internet -
http://www.danoah.com/2012/10/16-ways-i-blew-my-marriage.html

one of my idols from Guatemala - Rigoberta Menchú Tum
http://frmt.org/en/quienesrigobertamenchutum.html

Keine Kommentare: